راه های کسب درامد از متاورس را بشناس
نوشته شده توسط : فاطمه حبیبی

متاورس به زبان ساده یک دنیای مجازی است که در آن تقریباً همه چیز امکان‌پذیر است. از شرکت در جشن گرفته تا خریدوفروش زمین و ملک. تفاوتی که متاورس با بازی‌های کامپیوتری مشابه خود دارد غیرمتمرکز بودن آن به لطف بلاک چین و البته وسیع‌تر بودن آن است. در حال حاضر می‌توان از متاورس درآمد هم به دست آورد.

یکی از جالب‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد، بازی کردن است که طرف‌داران خاص خود را دارد. کسب درآمد به روش‌های مختلف از طریق بازی امکان‌پذیر است. ممکن است به‌ازای بازی کردن و شکست حریفان به شما ارز دیجیتال هدیه داده شود. همچنین ممکن است در بازی صاحب یک دارایی یا NFT (توکن غیرمثلی) شوید. گاهی این توکن‌ها ارزش زیادی پیدا می‌کنند و می‌توانید با فروش آن‌ها درآمد کسب کنید.
در حال حاضر بسیاری از بازی‌های متاورس در بستر اندروید و iOS هستند به همین دلیل همه و در هر جا می‌توانند درآمد داشته باشند. بازی به روش‌های مختلف باعث درآمدزایی شما می‌شود.

بررسی روش‌ پول درآوردن از بازی‌کردن در متاورس

اولین مورد این است که برخی از بلاک چین ها از بازی به‌عنوان یک ابزار برای توسعه و تبلیغ ارز خود استفاده می‌کنند. برای مثال در پلتفرم Axie Infinity که بسیار هم شناخته شده است به بعضی از بازیکن‌ها ارز شبکه پاداش داده می‌شود. با این روش استفاده‌کنندگان از پلتفرم بیشتر می‌شوند و توکن شبکه هم رشد می‌کند. علاوه بر ارز دیجیتال می‌توان با روش‌های دیگر هم به بازیکن‌ها پاداش داد. برای مثال NFT یک روش بسیار مناسب است که باعث می‌شود افراد به توکن‌هایی خاص و ناب دسترسی داشته باشند.
یکی از روش‌های کسب درآمد از متاورس برای ایرانی ها این است که خود کاربران در فضای متاورس مشغول به کار شوند. حتماً در گذشته شاهد این بودید که اکانت بازی‌های معروف به فروش می‌رسید. این رویکرد هنوز هم بسیار رایج است و یک روش برای درآمدزایی است. در متاورس هم همین موضوع برقرار است اما کمی تفاوت وجود دارد. در این روش کاربران می‌توانند NFT تولید کنند یا زمینی را گسترش دهند. سپس با رشد دارایی در فضای متاورس و فروش آن می‌توان به یک درآمد مناسب رسید.
ازآنجاکه هیچ محدودیتی در این دنیای مجازی وجود ندارد کاربر می‌تواند تقریباً به هر چیزی فکر کند. از ساختمان‌سازی گرفته تا تولید و توزیع محصولی خاص در این دنیا. برخی افراد نیز در متاورس شغل دارند و به این روش درآمد کسب می‌کنند. برای مثال گروهی از افراد یک مراسم عروسی در متاورس برگزار کردند و به‌ازای آن ارز دیجیتال گرفتند.

اگر علاقه مند به این حوزه هستید حتما بازی های سند باکس ، اکسی انفنیتی ، سوریر و آلترا را هم تست کنید.





:: برچسب‌ها: متاورس , ارزدیجیتال , اکسی انفنیتی , سندباکس ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: